Keletas svarbių aspektų prieš pradedant savo eBay dropshippingo verslą.

Trumpai ir aiškiai.
 
Prieš pradedant gilintis į dalykus, noriu pabrėžti, jog dropshippingas eBay yra ganėtinai daug įvairių variacijų turintis verslas. Daug kas priklauso nuo modelio, kurį pasirinksite prekiaudamas - prekyba iš Kinijos tiekėjų, vietinių rinkos tiekėjų ar "white-label stock based" modelį.
 
Iš esmės aš kalbėsiu apie prekybą vietinėje rinkoje (Amazon to eBay), tačiau manau, jog kai kurie dalykai yra universalūs ir visų modelių dropshipperiai turėtų atkreipti dėmesį į tai. Ne visi dalykai bus paminėti, nes knygos rašyt dar neturiu kantrybės (hehe).
 
Na ką gi, pradedam...
 
eBay paskyros nustatymai (account settings)
 
Prieš pradedant dropshippinti - prekiauti kitų įmonių/internetinių parduotuvių prekėmis svarbu atkreipti dėmesį į keletą dalykų:
 
1. Į kokias pasaulio šalis tiekėjas siunčia prekes? "Domestic" ar ir "International" pristatymas.
2. Koks prekės išsiuntimo/pristatymo laikas šalyse? (Handling/Shipping rates).
3. Per kiek laiko galiu grąžinti prekę? Grąžinimo politika. (Returns/Refunds policy).
4. Pardavėjo/Puslapio patikimumas. "Feedback and Reviews"
 
Prekiaujant vietinėje rinkoje (kai prekės/tiekėjas yra iš tos pačios šalies, kaip ir mūsų eBay rinka) didžiąja dalimi tiekėjai greitai ir nemokamai siunčia tos šalies viduje, tad darantis savo "nesiunčiamų šalių" sąrašą rekomenduotina, ypač naujokams išjungti siuntimą į užsienio šalis (International shipping). Žinoma, didžioji dalis prekių, kurios yra, kaip pvz. prekiaujant modeliu "Amazon to eBay" yra siunčiamos ir į užsienio šalis, tačiau prasideda papildomos, galvos skausmą keliančios siuntimo laiko/siuntimo kainos skaičiavimo procedūros, kurios, gerai nesužiūrėjus paminėtų niuansų, gali kainuoti skaudžia patirtimi.
 
Be to, didžiosiose eBay rinkose (USA/UK) yra papildoma, daug streso nuimanti ir pardavimus pagerinanti paslauga - eBay's GSP (Global Shipping Program). Tai vidinė eBay paslauga pardavėjams, kurios pagalba galime išplėsti savo pardavimus į užsienio rinkas pagal eBay nustatytas taisykles. Gavus pardavimą, siunčiame prekę į vietinį (domestic) eBay sandelį ir jis jau toliau už mus sutvarko pristatymą į užsienio šalį. Daugiau pinigėlio, mažiau streso !
eBay verslo politikos (business policy)
 
Taip vadinamos eBay verslo politikos susideda iš trijų dalykų.
 
1. Mokėjimų politika - eBay atveju, viskas per PayPal. PayPal yra būtinas prekybai eBay platformoje šiai dienai. Tai keisis su laiku, tačiau kolkas - "the One and Only". Keletas smulkesnių rinkų (Germany, Italy, Spain) turi papildomų mokėjimo opcijų, tačiau PayPal išlieka kaip pagrindinis. Susikuri verslo PayPal paskyrą ir gazuoji, nieko baisaus.
 
2. Pinigų/Prekės gražinimo politika (Returns/Refunds policy)
 
Tai politika susidedanti iš poros aspektų.
 
1. Prekės grąžinimo laikas. Tiek vietinis (domestic), tiek tarptautinis (international) gražinimo terminas. Turėsite pasirinkimą iš kelių - 14, 30 ir 60 dienų laikotarpio po prekės gavimo. Mano (ir daugelio kitų) rekomendacija yra 30 dienų grąžinimas, jei prekiaujate vietinėje rinkoje. Visu pirma dėl to, jog dauguma jūsų naudojamų tiekėjų turi tokią pačia politiką, bei dėl to, jog eBay algoritmas kelia jūsų skelbimą į viršų tarp prekės paieškos rezultatų. Win Win.
 
 
2. Kas apmoka gražinimą? Pirkėjas ar pardavėjas?
 
Šita vieta labai "tricky". Iš esmės, jei pirkėjas gavo brokuotą, sudužusią prekę, ne tos spalvos ar dar koks kitas defektas, nepriklausantis nuo pirkėjo - grąžinimas yra jūsų (TIEKĖJO) sąskaita. Ir tai galios tuo atveju, jei pasirinksite, jog Pirkėjas apmoka siuntimą. Tai yra normalu ir pirkėjas tikrai neturėtų turėti papildomų išlaidų, jei prekė neatejo tokia, kokia turėjo. Jums irgi nereiktų jaudintis dėl to, nes tai yra jūsų tiekėjo atsakomybė, nes jūs esate PIRKĖJAS pas jį. Jei pirkėjas apsigalvoja, jam prekė netinka ar dar kokia kita, žmogiška priežastis - jis apmoka grąžinimo išlaidas. Nors ir tai daugelyje atvejų, prekiaujant iš Amazon, jūs gausite jau apmokėta (PrePaid) gražinimo lapelį (label).
Kitas variantas yra kai pardavėjas (jūs) betkokiu atveju apmokate gražinimą, net ir tada, kai pirkėjui tiesiog "ne tos dienos" ir jis nusprendė grąžinti. Pliusas yra tik tas, jog prie jūsų kiekvienos prekės skelbimo bus "pajuodinta eilutė" su užrašu, jog gražinimai yra nemokami, tad tai kaip ir kelia jūsų, kaip pardavėjo pasitikėjimą pirkėjo akimis.
 
3. Prekės pristatymo/išsiuntimo politika.
 
Mano nuomone tai svarbiausia politika, kadangi privėlus klaidų čia, galite greitai būti pasodintas į eBay kampą ant žirnių ir raudonuosite nuo negatyvių atsiliepimų.
 
Keli esminiai dalykai. Prekės pristatymo politika vienareikšmiškai priklauso nuo jūsų tiekėjo, jei jis siunčia per 1-2 dienas, tokią politiką ir susikurkite, galite net pridėti vieną papildomą dieną - niekas nenukentės (na galbūt tik jūsų pozicija prekių paieškoje, hehe). Viena maža problemėlė yra ta, jog mes patys negalime įrašyti konkrečių pristatymo laiko ribų, o turime rinktis iš jau eBay sukurtų, universalių tai rinkai. Prekiaujant vietinėje problemų nėra, tačiau ponam dropshipperiam iš kinijos gali būti kebloka, kai pristatymas 2 mėnesiai (hehe, turėk bėdą).
 
Kitas aspektas yra prekės išsiuntimo laikotarpis (handling time). Tai yra laikas, per kiek prekė palieka sandelį. Šį aspektą ne visada pamatysime prekiaujant, tačiau mano (ir daugelio kitų) rekomendacija būtų pasidaryti Handling Time neilgesnį nei 3 dienos, ypač kai pradedate, tačiau jei galite skirti laiko kasdien savo verslui (o taip ir turėtų būti, ar ne?), siūlyčiau pasirinkti 1 darbo dienos išsiuntimo laiką - tai irgi vienas iš būdų pagerinti savo prekių skelbimų reitingavimą paieškoje.
 
Badabim badabung
 
Atrodo, jog rašiau valandas, o perskaitysite per keleta akimirkų, tad tikiuos, kad jos bus nuostabios!
 
 
Kitame savo poste papasakosiu apie VeRO politikas, dalykus kurių reiktų vengti prekyboje ir dar vieną kitą bajerį.
Close

50% Baigta

DOVANA TAU!

Nemokamas video padės suprasti „8 veiksmingiausius internetinio uždarbio metodus” ! Paspaudę prenumeruoti, automatiškai būsite nukreipti į puslapį kuriame galėsite paržiūrėti video medžiagą.

Prisijunk prie 1000+ WORKLESS naujienlaiškio prenumeratorių ir reguliariai gauk veiksmingiausius patarimus padėsiančius pelningai plėtoti tavo internetinį verslą!